ПЛАН ЗАХОДІВ спрямованих на запобігання та протидію булінгу.
Додаток12:37 04.09.2023
№ з/п |
Назва заходу |
Цільова аудиторія |
Термін виконання |
Відповідальні |
1.Управлінські заходи |
||||
1 |
Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільній конференції. |
Педагоги, батьки здобувачів освіти |
Вересень |
М.Д. Кривосар |
2 |
Засідання методичного об’єднання класних керівників «Протидія булінгу в учнівському колективі» |
Класні керівники 1-11-х класів |
І семестр |
Полозюк Е.Г. заступник директора з НВР |
3 |
Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню. |
Педагогічний колектив |
Упродовж року |
Полозюк Е.Г., заступник директора з НВР |
4 |
Контроль стану попередження випадків булінгу у класних колективах. |
Учасники освітнього процесу |
Упродовж року |
Полозюк Е.Г заступник директора з НВР |
5 |
Моніторинг реалізації антибулінгової політики закладу. |
Учасники освітнього процесу |
Травень,2024 |
Полозюк Е.Г., заступник директора з НВР |
6 |
Батьківський лекторій «Толерантне ставлення в сім’ї» (початкова школа), «Безпека в Інтернеті» (середня та старшр школа). |
Батьки учнів 1-11-х класів |
Упродовж року |
Полозюк Е.Г., заступник директора з НВР, Психологічна служба |
2.Інформаційно-просвітницькі заходи |
||||
1 |
Зустрічі з представниками соціальних служб Маньківської селищної ради. |
Учні 1-11-х класів |
Упродовж року |
Полозюк Е.Г. заступник директора з НВР |
2 |
Розробити пам’ятку «Маркери булінгу» для педагогів |
Педагогічний колектив |
Упродовж року |
А.А. Мартинова, практичний психолог |
3 |
Розробити пам’ятки для учнів «Як допомогти дітям упоратися з боулінгом» |
Учні 1-11-х класів |
Упродовж року |
Класні керівники |
4 |
Тематичні виховні години, круглі столи тощо на базі селищної бібліотеки для дітей. |
Учні 1-11-х класів |
Упродовж року |
Полозюк Е.Г., заступник директора з НВР |
3.Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти |
||||
1 |
Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків. |
Учні 1-4-х класів |
Упродовж року |
Класні керівники 1-4-х класів |
2 |
Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікрокліматуу та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять. |
Учні 1-11-х класів |
Упродовж року |
Класні керівники 1-11-х класів |
3 |
Робота відео залу. Перегляд кінострічок, соціальних роликів антибулінгової тематики. |
Учні 5-11-х класів |
Упродовж року |
Психологічна служба, педагог-організатор |
4 |
Відпрацювання тем особистої гідності в ході вивчення літературних тврів на уроках літератури, історії, мистецтва. |
Учні 1-11-х класів |
Упродовж року |
Класні керівники, учителі літератури, історії, мистецтва |
5 |
Проведення загальношкільних родинних свят, відкритих виховних годин правового спрямування. |
Учні 1-11-х класів |
Упродовж року |
Класні керівники |
4.Діагностичний етап |
||||
1 |
-спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти; - опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; - діагностика мікроклімату, згуртованості класників колективів та емоційних станів учнів; - дослідження наявності відторгнених в колективах. |
Усі категорії учасників освітнього процесу |
Упродовж року |
Полозюк Е.Г заступник директора з НВР, Психологічна служба закладу, Класні керівники |
2 |
Діагностика стану психологічного клімату класів. |
Учні 1-11-х класів |
Упродовж року |
А.А. Мартинова, практичний психолог |
3 |
Спостереження за поведінкою та взаємовідносинами учнів під час освітнього процесу та в позаурочний час |
Учні 1-11-х класів |
Упродовж року |
А.А. Мартинова, практичний психолог |
4 |
Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу з пиань протидії булінгу |
Усі категорії учасників освітнього процесу |
Упродовж року |
А.А. Мартинова, практичний психолог |
5 |
Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини. |
Батьки учнів 1-11-х класів |
Упродовж року |
А.А. Мартинова, практичний психолог |
ПЛАН ЗАХОДІВ спрямованих на запобігання та протидію булінгу.
Додаток12:37 04.09.2023