Статут УДР "Червона калина"
Розділ І. Загальні положення
1.1. "Червона калина" - це назва учнівської демократичної республіки, що виконує свою роботу на принципах демократії і самоврядування.
1.2. Людина, її життя і здоров’я, честь і гідність, недоторканність і безпека є вищою цінністю УДР.
1.3. УДР відповідає перед кожним його членом за свою діяльність.
1.4. Головним у діяльності «Червоної калини» є:
- навчання – основна праця кожного;
- боротьба за здоровий спосіб життя;
- розвиток творчої ініціативи.
1.5. Координують роботу учнівського самоврядування заступник директора з виховної роботи, педагог-організатор, які консультують учнів щодо роботи за окремими напрямками.
1.6. Символами Шкільної Республіки є символи навчального закладу: гімн школи та емблема УДР.
П О Л О Ж Е Н Н Я 1.Президента обирають учні школи таємним голосуванням 2.Президент шкільного самоврядування є членом педагогічної ради і Учнівського парламенту. 3.Президент має право:
4.Президент не має права передавати свої повноваження іншим особам. 5.Президент зобов’язаний:
6.Повноваження Президента школи припиняються у разі:
ПОЛОЖЕННЯ ПРО ВИБОРЧУ КОМІСІЮ Загальні положення
Порядок роботи комісії
ПОЛОЖЕННЯ ПРО ВІДЗНАКИ, ЗАОХОЧЕННЯ Учні, які добре навчаються, творчо виконують доручення, є зразком для інших дітей, відзначаються органами самоврядування, адміністрацією школи. Заклад вдається до таких видів заохочення:
До учнів, які грубо порушують Статут школи, застосовуються наступні дії:
Учень має право на зняття покарання або винесеного не об’єктивно, або якщо попередні зауваження були вже скасовані, або якщо він повністю виконує вимоги Статуту. II. ПОЛОЖЕННЯ ПРО УЧНІВСЬКИЙ ПАРЛАМЕНТ 1.1. Загальні положення
1.2. Завдання і зміст роботи Головним завданням Учнівського парламенту є розвиток соціальної активності учнів, виховання в них почуття власної гідності, надання можливості практично виявити себе в громадській діяльності.
1.3. Організація роботи
1.4. Учнівський парламент і класні колективи
1.5. Педагогічний колектив і Учнівський парламент
III. ОСНОВНІ НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ Міністерство волонтерського загону «Мрія»
Міністерство культури та відпочинку
Міністерство інформації
Міністерство дисципліни і порядку
Міністерство екології
Міністерство охорони здоров’я та спорту.
|
IV. ПРАВА І ОБОВ’ЯЗКИ ЧЛЕНІВ
УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ
Кожен член шкільного самоврядування має право:
- брати участь у роботі всіх напрямків учнівського самоврядування;
- представляти інтереси учнів;
- співпрацювати з педагогічною радою, батьківським комітетом;
- проводити засідання, приймати рішення і виконувати їх;
- обирати та бути обраним до шкільної ради.
Кожен член шкільного самоврядування забов’язаний:
- координувати і контролювати діяльність первинних центрів
- забезпечувати життєдіяльність всім структурам учнівського самоврядування;
- забезпечувати представництво шкільного учнівського самоврядування у всіх ланках роботи;
- організовувати підготовку та проведення загальношкільних заходів, спрямованих на розвиток особистості дитини;
- бути ввічливим та дотримуватися норм поведінки;
- вести здоровий спосіб життя, бути поважним до молодших і старших;
- виконувати рішення, що прийняте вищими органами в школі;
- дотримуватись таких понять, як принциповість, організованість, самостійність, творчість, порядність.
Функції учнівського самоврядування в школі:
- забезпечення порядку в школі, організація чергування по школі та в класах;
- організація роботи по збереженню шкільного майна,
- підручників, благоустрою території і зеленого меморіалу школи;
- контроль за відвідуванням учнями школи;
- участь у проведенні педагогічних рад, на яких розглядаються питання життєдіяльності учнівських колективів і виховних питань;
- організація трудових загонів старшокласників;
- участь в організації і проведенні традиційних шкільних і державних свят;
- організація змістовного дозвілля в школі після уроків і на канікулах.
Учнівське самоврядування в тій формі і в тому розвитку, в якому воно існує, дає можливість кожній дитині реалізувати свої здібності в самостійно обраному напрямі. Крім того, в процесі постійного залучення дітей до участі в суспільному житті формуються певні риси:
- уміння самоорганізовуватися та організовувати будь-яку справу й участь у ній інших;
- почуття власної гідності;
- почуття справедливості;
- об’єктивність та толерантність при вирішенні спірних питань;
- комунікабельність, порядність у стосунках з оточенням;
- повага до людей;
- готовність прийти на допомогу, захистити права людини і громадянина.
Цілком очевидно, що навички управління суспільством стануть надбанням людини тоді, коли вони будуть прищеплені у дитячі роки, коли участь в учнівському самоврядуванні сприятиме набуттю вихованцем необхідних знань, умінь, досвіду соціальної дії. Ось чому необхідний пошук і підтримка учнівської молоді, чиї особистісні переконання спрямовані на активну участь у громадському житті.