Кафедра естетичного виховання
МО вчителів
художньо – естетичного циклу
Науково-методична проблема МО
"Створення умов для розвитку творчої особистості через оновлення освіти та використання інноваційних технологій, здатної діяти в конкурентних умовах сучасної дійсності і в віртуальному просторі."
Наш девіз:
"Відкрити у кожній дитині душу творця, дати їй змогу пробудитися і розквітнути"
Мета роботи методичного об’єднання вчителів
художньо-естетичного циклу:
- сприяння встановленню рівного доступу до повноцінного навчання різним категоріям учнів у відповідності до їх індивідуальних здібностей та потреб;
- розвиток творчої уяви учнів шляхом залучення до позакласної роботи в гуртках художньо-естетичного напрямку;
- розвиток мистецьких та міжпредметних естетичних компетентностей школярів на уроках у сучасній українській школі;
- формування конкурентоспроможного учня в умовах модернізації навчально-виховного процесу та створення умов для безпосереднього підвищення професійної компетентності педагогічних працівників.
Працюємо над такими завданнями:
1. Використовувати сучасні інтерактивні технології на уроках художньо-естетичного циклу.
2. Залучати учнів до науково-дослідницької діяльності.
3. Створювати умови для обдарованих дітей.
4. Створювати атмосферу співпраці, взаємодії.
5. Виховувати музично-естетичний смак.
6. Висвітлювати роль культурної організації учнів в сфері соціального вираження.
7. Проводити роботу з учнями, які застосовуються в сучасному музичному мистецтві.
8. Залучити учнів до співпраці з театральними, хореографічними студіями.
9. Виховувати любов до художньої культури засобами сучасних концепцій освіти.
10.Спрямувати роботу на забезпечення високого рівня викладання предметів художньо-естетичного циклу, формування в учнів практичних умінь і навичок.
11. Удосконалювати форми і методи роботи на уроках предметів художньо-естетичного циклу, творчо підходити до кожного уроку, впроваджуючи в практику досягнення педагогічної науки.
12. Систематично знайомитися та впроваджувати в практику сучасні освітні технології та інновації.
13. Застосовувати сучасні навчальні технології, що передбачають диференціацію, індивідуалізацію, особистісно-зорієнтований, компетентнісний підхід до навчання.
14. Працювати в умовах вибору педагогічної позиції, технології, сучасного матеріалу, змісту і форм організації в процесі викладання предметів художньо-естетичного циклу та технологій;
15. Працювати над підвищення якості та ефективності освітнього процесу, шляхом впровадження СТЕМ-освіти та інноваційних педагогічних технологій
16. Використовуючи різні засоби, форми і методи навчання, виховувати в учнів любов до українського менталітету, повагу до культури і традицій свого народу, інших народів світу.
17. Залучати громадські організації для розвитку творчих здібностей учнів.
1. Левченко Алла - учитель музичного мистецтва , мистецтва, - спеціаліст вищої категорії , учитель-методист, заслужений учитель України.
2. Висока Лариса – учитель образотворчого мистецтва, мистецтва, - спеціаліст вищої категорії, старший вчитель
3.Главацька Тетяна – вчитель хореографії
4.Полозюк Ельміра - педагог-організатор