10 аспектів готовності дитини до школи
1. Соціальна адаптація: Здатність дитини взаємодіяти з іншими дітьми та дорослими, вирішувати конфлікти та вміння комунікувати з людьми.
2. Мовленнєві навички: Розвинене мовлення, вміння слухати, розуміти та висловлювати свої думки.
3. Моторика: Координація рухів, розвиненість моторних навичок, необхідних для письма, роботи в зошиті.
4. Когнітивні навички: Здатність до концентрації уваги, сприйняття інформації, розв'язання завдань та проблем.
5. Самостійність: Вміння самостійно виконувати певні завдання, такі як одягання, харчування, відвідування туалету. Тобто - навички самообслуговування.
6. Емоційна стійкість: Здатність контролювати свої емоції, розуміти та висловлювати їх відповідно до ситуації.
7. Саморегуляція: Навички управління власною поведінкою та реакціями на різні ситуації.
8. Креативність: Здатність до творчого мислення та вирішення завдань за допомогою нестандартних підходів.
9. Сприйняття правил: Розуміння та дотримання правил поведінки в класі та на шкільному подвір'ї.
10. Мотивація: Інтерес до навчання та внутрішня мотивація досягати успіху в навчальних справах.
Увага!!! Відсутність будь-яких аспектів у розвитку свідчить про необхідність допомогти дитині, плавно та професійно скоригувати освітній процес та/або функціонування дитини в даному процесі.