Карта вивчення підлітка
КАРТА ВИВЧЕННЯ ПІДЛІТКА, СХИЛЬНОГО ДО ПРАВОПОРУШЕНЬ
1. Загальні дані:
1) Клас___________.
2) Прізвище, ім’я, по батькові________________________________________
3) Вік_____________________________________________________________
4) Домашня адреса__________________________________________________
2. Дані спостережень класного керівника:
1) Основні вияви «труднощів», де, з якого часу спостерігається_______________
__________________________________________________________________________.
2) Ставлення до навчання (успішність, чи має бажання вчитися, якщо не вчитись, то з яких предметів?)_________________________________________________________
3) Ставлення до праці(що любить робити?)_____________________________________
4) Поведінка в колективі (взаємовідносини з колективом, чи має друзів, хто вони?)__________________________________________________________________
5) Ставлення до дорослих, учителів ( хто з них є авторитетом, чому?)__________________________________________________________________
6) Як проводить вільний час? (гуртки, спорт, чи цікавиться музикою, театром, кіно, читанням художньої літератури?)___________________________________________
7) Норми культурної поведінки (чи володіє навичками культурної поведінки і культурною мови?)Такт по відношенню до дорослих, товаришів. Охайність. Як веде себе в громадських місцях?)_______________________________________________________________________________________________________________________________________
8) Які засоби впливу застосовувались до учня школою, батьківським комітетом, сім’єю тощо?_________________________________________________________________________________________________________________________________________.
3. Умови життя в сім’ї:
1) Прізвище, ім’я, по батькові, місце роботи. Чи має сестер, братів? Які вони?_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
2) Матеріально-побутові умови (в яких умовах проживає, дохід сім’ї)_______________________________________________________________.
3) Взаємовідносини в сім’ї. Чи мають відхилення в поведінці члени сім’ї(алкоголізм, хуліганство, судимість)?________________________________
4) Виховання в сім’ї (характер впливу на учня, його участь у домашній роботі. Заохочення і покарання. Наявність контролю збоку членів сім’ї. Відношення учня до батьків і батьки до нього)___________________________________________________________________________________________________________________________________.
5) Стан здоров’я учня. Фізичний розвиток. Чи займається спортом? Які відхилення має у фізичному чи розумовому розвитку?________________________________________________________________________________________________________________________________.
4. Висновки:
1) Які причини відхилення від позитивної поведінки?______________________
2) Комплекс заходів для перевиховання підлітка.__________________________