A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Маньківський заклад загальної середньої освіти І-ІII ступенів № 1
Маньківської селищної ради Черкаської області

Карта вивчення підлітка

Дата: 13.11.2020 11:26
Кількість переглядів: 185

КАРТА ВИВЧЕННЯ ПІДЛІТКА, СХИЛЬНОГО ДО ПРАВОПОРУШЕНЬ

1. Загальні дані:

1)       Клас___________.

2)       Прізвище, імя, по батькові________________________________________

3)       Вік_____________________________________________________________

4)       Домашня адреса__________________________________________________

2. Дані спостережень класного керівника:

1)       Основні вияви «труднощів», де, з якого часу спостерігається_______________

__________________________________________________________________________.

2)       Ставлення до навчання (успішність, чи має бажання вчитися, якщо не вчитись, то з яких предметів?)_________________________________________________________

3)       Ставлення до праці(що любить робити?)_____________________________________

4)       Поведінка в колективі (взаємовідносини з колективом, чи має друзів, хто вони?)__________________________________________________________________

5)       Ставлення до дорослих, учителів ( хто з них є авторитетом, чому?)__________________________________________________________________

6)       Як проводить вільний час? (гуртки, спорт, чи цікавиться музикою, театром, кіно, читанням художньої літератури?)___________________________________________

7)       Норми культурної поведінки (чи володіє навичками культурної поведінки і культурною мови?)Такт по відношенню до дорослих, товаришів. Охайність. Як веде себе в громадських місцях?)_______________________________________________________________________________________________________________________________________

8)       Які засоби впливу застосовувались до учня школою, батьківським комітетом, сімєю тощо?_________________________________________________________________________________________________________________________________________.

3. Умови життя в сімї:

1)       Прізвище, імя, по батькові, місце роботи. Чи має сестер, братів? Які вони?_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

2)       Матеріально-побутові умови (в яких умовах проживає, дохід сімї)_______________________________________________________________.

3)       Взаємовідносини в сім’ї. Чи мають відхилення в поведінці члени сім’ї(алкоголізм, хуліганство, судимість)?________________________________

4)       Виховання в сімї (характер впливу на учня, його участь у домашній роботі. Заохочення і покарання. Наявність контролю збоку членів сімї. Відношення учня до батьків і батьки до нього)___________________________________________________________________________________________________________________________________.

5)       Стан здоровя учня. Фізичний розвиток. Чи займається спортом? Які відхилення має у фізичному чи розумовому розвитку?________________________________________________________________________________________________________________________________.

4. Висновки:

1)       Які причини відхилення від позитивної поведінки?______________________

2)       Комплекс заходів для перевиховання підлітка.__________________________

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено