«Практики турботи» для підтримки учнів молодшої школи
«Практики турботи» створені спеціально для підтримки учнів молодшої школи. У цьому віці дітям буває складно назвати свої почуття словами. Замість «Мені сумно», «Я хвилююся» чи «Мені потрібна підтримка» – вони можуть метушитися, замикатися в собі або реагувати неочікувано. Насправді за цим – не «погана поведінка», а щире відчуття та потреба в присутності дорослого. Дані практики, розроблені психологами проєкту «ПОРУЧ», які допоможуть:
- заспокоїти клас;
- підтримати дитину в моменті;
- створити атмосферу довіри та опори.
Тут ви знайдете:
- прості вправи на дихання, рух, увагу, емоції;
- способи сказати дитині: «Я тебе бачу. Мені важливо, як ти себе почуваєш»;
- і водночас підтримку для себе: кілька хвилин практики допомагають стабілізувати клас і зберегти власний ресурс.
Використовуйте ці вправи у моменті – коли бачите, що учням непросто, коли відчуваєте напругу, або коли просто хочеться підтримати зв’язок.
Завантажити набір практик для молодшого шкільного віку: https://bit.ly/43axcfc
Прості речі, зроблені з увагою і турботою, змінюють набагато більше, ніж здається.
________
«ПОРУЧ» – проєкт з психосоціальної підтримки та збереження психічного здоров’я дітей, батьків/осіб, які їх замінюють, та фахівців, що працюють з дітьми, який реалізується ГО «Всеукраїнський громадський центр «Волонтер» спільно з Представництвом Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні UNICEF Ukraine .